تمرین بازی بیس بال
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

ابتدا روی تعادل تمرکز کنید. با یادگیری چگونگی حرکت سیال از حرکت به حرکت در حالی که در تمام مدت متعادل هستید ، شروع کنید. بعداً نگران ضربه زدن به توپ واقعی باشید. در حال حاضر ، یک تمرین چهار شمارشی را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه از طریق موضع ، بار ، گام و نوسان موثر حرکت کنید. [17] برای شناسایی بهتر اشتباهات با شمارش آهسته شروع کنید. با تسلط بر هر مرحله ، سرعت شمارش را افزایش دهید تا طبیعی تر و روانتر شود.
ابتدا موضع خود را اتخاذ کنید.
با شمارش "یک" ، بارگیری کنید.
در مورد "دو" ، قدم خود را به جلو بردارید.
روی "سه" ، چشم های خود را به توپ خیالی آموزش دهید.
در "چهار" چرخش دهید

باسن خود را سریع کنید. به یاد داشته باشید که تاب شما باید توسط ران عقب شما هدایت شود ، نه بازوها یا دستان شما. خفاش را در حین تمرینات چهار شمارش اشتباه نگه دارید تا تمام تمرکز خود را بر روی باسن خود قرار دهید. به جای استفاده از هر دو دست برای گرفتن آن برای گرفتن آن ، پایین خفاش را در یک دست و بالای آن را در دست دیگر بگیرید.
به جای اینکه خفاش را به صورت ناخوشایند تا سطح شانه بکشید ، آن را در هنگام ایستادن ، بارگیری و قدم زدن ، پشت ران عقب خود بکشید.
تصویری با عنوان Hit a Baseball Step 15
3
از یک تی تی باتینگ استفاده کنید. قبل از پذیرش زمین ، با یک حرکت ثابت تمرین کنید. بیاموزید که چگونه قبل از نگرانی در مورد اتصال با یک توپ در حال حرکت ، با حداکثر قدرت توپ را بزنید. از این زمان برای کامل کردن حرکات خود و همچنین پیگیری استفاده کنید. [18]
سه راهی را در نقاط مختلف صفحه قرار دهید تا به برخورد به زمین های مختلف عادت کند.

هنگام اتخاذ موضع ، آنچه را راحت است انجام دهید. اگر در حالی که منتظر زمین هستید آرنج خود را بیندازید ، با شروع نوسان خود را به طور خودکار بالا می آورید.
مفید نیست 3 مفید 11
سوال
اگر خفاش پرتاب شود ، آیا همیشه منجر به خاموش شدن می شود؟
دوناگان
دوناگان ، پاسخ دهنده برتر
12001 پاسخ
درباره ریاضیات ، کمکهای تبدیل ، علائم نگارشی و موارد دیگر می داند.
دوناگان
دوناگان
پاسخ دهنده برتر
نه ، اما یک داور ممکن است تصمیم بگیرد که خفاش بیش از حد پرت شده است و خمیر را صدا می کند (یا فقط به بازیکن اخطار می دهد).


4
با توپهای سبکتر تربیت کنید. پس از اطمینان از فرم خود ، شروع به زدن توپ های زنده می کنید. اما به جای اینکه مستقیماً به سمت بیس بال بروید ، با یک توپ سنگین تر شروع کنید. توپ های تنیس ، توپ های دم زدن یا بیس بال را تمرین کنید ، زیرا اینها به دلیل سبک بودن با سرعت کمتری حرکت می کنند. [19] چشمان خود را آموزش دهید تا از این توپهای کندتر ردیابی کنند که ردیابی آنها آسان تر است.
از آنجا ، به توپهای بیس بال واقعی بروید ، یا توسط یک پارچ زنده یا یک دستگاه پیچش پرتاب شوید.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: